Financieel Administratief Medewerker (32-40 uur)
Ben jij op zoek naar een baan met een brede administratieve verantwoordelijkheid en waarin jij zorgt dat alle cijfers tot in detail kloppend zijn? En wil jij graag in een organisatie werken die volop in beweging is om processen verder te automatiseren? Dan is DO IT ORGANIC wegens uitbreiding op zoek naar jou!
Wij zijn DO IT ORGANIC, een succesvol, internationaal en snelgroeiend bedrijf dat actief is in de markt voor 100% biologische voedingsingrediënten.
Onze organisatie
Wij geloven dat we kunnen bijdragen aan een duurzame en betere wereld door de overgang van conventionele naar biologische landbouw te versnellen. Wij maken dit mogelijk door het leveren van hoogwaardige gekwalificeerde en volledig biologische voedingsingrediënten en consumentenproducten. Wij zijn gepassioneerd om duurzaam impact te genereren. Onze bedrijfscultuur wordt gekenmerkt door korte communicatielijnen, waardoor we enthousiast en snel kunnen inspelen op nieuwe ontwikkelingen.
Over de functie
Als Administratief medewerker kom je te werken in een team van 5 collega’s. Jouw werkzaamheden bestaan uit onder andere het debiteuren beheer, het verwerken van inkoopfacturen, het opstellen en verwerken van verkoopfacturen en overige administratieve taken. Daarnaast waarderen we het als je mee denkt en ideeën aandraagt in het optimaliseren van de huidige processen. Waar kan dit slimmer, sneller en efficiënter?
Als Administratief medewerker heb je onder andere de volgende verantwoordelijkheden:
- Het periodiek opstellen en verbeteren van debiteurenrapportages (zoals ouderdomsanalyse);
- Het uitvoering geven aan en verder aanscherpen van de procedures die zorgen voor tijdige betalingen met een hoog niveau van klantbehoud;
- Contacten onderhouden met je collega’s van het verkoopteam, klanten en de krediet verzekeraar;
- Het boeken van de inkoopfacturen van onze leveranciers;
- Het opstellen van verkoop facturen;
- Het continue zorgdragen voor een goede administratie.
Je rapporteert aan het Hoofd Administratie en bent veel in contact met alle disciplines.
Wie zoeken we?
We maken graag kennis met een enthousiaste en ambitieuze Administratief medewerker die ervaring heeft in een vergelijkbare functie. Daarnaast breng je met je mee:
- Een afgeronde financiële opleiding (minimaal MEAO+ en HBO werk – en denkniveau) aangevuld met minimaal één jaar ervaring in een soortgelijke functie;
- Goede communicatieve vaardigheden en klantgericht denken;
- Goede schriftelijke en mondelinge uitdrukkingsvaardigheid, zowel in het Nederlands als in het Engels;
- Je bent een gezellig, enthousiast en hulpvaardig persoon die zowel zelfstandig als in teamverband kan werken, je werkt nauwkeurig, je bent leergierig om te groeien en in staat andere taken op te pakken en je beschikt over een goed cijfermatig inzicht;
- Je bent doortastend en je kunt prima uit de voeten met Excel, Word, Microsoft Office, Dynamics Navison en het debiteurenbeheer systeem.
Wat kun je van ons verwachten?
Wij bieden een leuke en uitdagende functie binnen een enthousiast team. Daarnaast bieden we een dienstverband met een marktconform salaris, 24 vrije dagen per jaar o.b.v. een fulltime dienstverband, een premievrije pensioenregeling, vakantiegeld en mogelijkheid om deel te nemen in de STAK.
Je komt terecht in een dynamisch bedrijf dat sterk groeiend is, waardoor je ruime mogelijkheden hebt om je verder te ontwikkelen. Daarnaast word je gestimuleerd om actief mee te denken in de ontwikkeling van ons bedrijf.
Wij zoeken iemand voor minimaal 32 uur per week.
Interesse of meer informatie?
Are you 100% involved to improve? Stuur dan jouw cv en motivatiebrief naar DO IT ORGANIC BV, afdeling HR, Hermesweg 7, 3771 ND Barneveld of stuur een mail met jouw CV en motivatie naar jobs@organic.nl
Voor aanvullende informatie kun je contact opnemen met Désirée Theyse, CFO (d.theyse@organic.nl)